ECM (Enterprise Content Management) to system zarządzania procesami i treścią w formie elektronicznej jest zagadnieniem obejmującym wszystkie obszary przedsiębiorstwa, uwzględniający wpływ na wszelkie świadome i nieświadome decyzje.
KORZYŚCI:
- radykalne przyspieszenie dostępu do danych, dokumentów akt,
- czas dotarcia do danych ulega skróceniu średnio z kilku dni do kilku sekund,
- 75 procent krótszy czas oczekiwania na informacje niezbędnych do wdrażania i realizacji nowych projektów,
- personel może natychmiast zweryfikować, ważność wiadomości e-mail i dokumentów istotnych z punktu widzenia prawnego, oraz czy są prawidłowo zachowywane.
Składają się na niego komponenty zarządzania informacją i procesem, które szczegółowo omawiamy dalej, jak:
- Przechwytywanie.
- Zarządzanie.
- Przechowywanie.
- Zachowywanie.
- Dostarczanie.
Dotyczy takich rodzajów procesów jak m.in.:
- zadania,
- projekty,
- formularze,
- zamówienia,
- komentarze,
- inne treści w formacie „nie papierowym” i papierowym.
Procesy mają charakter biznesowy lub projektowy. Pełnią rolę wyjaśniającą i definiującą dla wszelkich decyzji w firmach, przedsiębiorstwach, instytucjach, urzędach.
Można dzięki nim modelować wszelkie mniej lub bardzie złożone powtarzalne sprawy, których automatyzacja wpływa na usprawnienie pracy, transparentność, obniżenie kosztów a tym samym zwiększenie wydajności.
Nasz system to sprawny przepływ danych w kanałach komunikacji przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wstępnie zdefiniowanej struktury pracowników. Istnieje możliwość swobodnej edycji łańcucha procesów na każdym etapie pracy.
Procesy w postaci diagramów ilustrują zakres łańcucha obiegu z wykazem m.in.:
- słabych ogniw,
- opóźnień decyzji,
- osób nieobecnych,
- alertach terminów wskazujących na interwencje.
Proces jest intuicyjny i łatwy w obsłudze. Nasi specjaliści z działu wsparcia technicznego gwarantują pomoc na każdym etapie pracy.
EFEKTY
Wdrożenie rozwiązania ogranicza:
- problemy związane z przetwarzaniem akt papierowych,
- ryzyko zagubienia informacji,
- nieprawidłowego postępowania,
a także przyspieszyło dostęp do danych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych.