Gwarancje
Udzielamy gwarancji na usterki i wady wynikające z wad fabrycznych oferowanych produktów:
- 12-miesięcznej na głowice OKI
- 6-miesięcznej na produkty Kyocera Mita
- 3-miesięcznej w przypadku pozostałych produktów
W przypadku gdy oferowany produkt objęty jest odrębną gwarancją producenta, stosuje się warunki gwarancji tego producenta.
Reklamacje
Rozpatrujemy jedynie reklamacje zgłaszane w formie pisemnej.
Reklamacje dotyczące wad ilościowych i jakościowych należy zgłaszać przy odbiorze Produktów lub w terminie do 3 dni po odbiorze produktów przez Nabywcę.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji obciążamy Odbiorcę kosztami przesyłki.
Jeżeli uszkodzenie produktu nastąpiło w czasie transportu stosuje się przepisy zgodne z prawem przewozowym [Ustawy z dnia 15 lipca 1984r.].
Za uszkodzenie w czasie transportu powstałe z powodu niewłaściwego opakowania towaru odpowiada Olprint.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną Olprint zobowiązuje się do naprawy wadliwego Produktu lub też jego wymiany na nowy.